Blogger si comel my name 'Neirin Effifa' saya bersyukur hidup di dunia ini,kisah saya biarlah hanya saya yang tahu,tak mahu libatkan yang lain.tak minta disuka dan dibenci'

CHURPCHURP

Sunday, April 12, 2015

Ti Ti Ti

Setiap kali bersama mu, aku rasa sangat sakit.
Gembira tu hanya sekilas angina sahaja,
Bila kau hantar puisi untukku,tapi aku tahu tu bukan untukku.

Malam tahu aku sunyi
Jangan biarkan aku bersendiri
Andai aku ini hanya tempat persinggahan kau
Tolong jangan bagi aku sebarang keraguan
Kerana aku tidak dapat kawal segala
Apa yang ada dalam diriku
Rasa sayang mula terbit disaat kau
Memainkan perasaan orang disekeliling kau
Yang terjerat itu aku

Aku berharap kau tahu apa yang aku rasa
Memerlukan segala jawapan yang tersurat darimu
AKU pinta jangan pernah tinggalkan tanda soal untukku
Tanda soal itu sangat sakit
Bagiku.
Aku mohon jangan mainkan hati ini,
Aku takut untuk mempercayai kamu selepas ini
Jangan terkejut melihat
Mengalir cecair merah dengan deras nya itu aku

HATI………….

by N.E.A.I

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum =)
dah bace entri ? jom la komen sikit !~