Blogger si comel my name 'Neirin Effifa' saya bersyukur hidup di dunia ini,kisah saya biarlah hanya saya yang tahu,tak mahu libatkan yang lain.tak minta disuka dan dibenci'

CHURPCHURP

Sunday, April 27, 2014

ASSalamualaikum,...luahan dari hati....didalam dilema,tak tahu nak cerita kat siapa..apa yg penting sekarang bukan nak cerita kat kawan,kawan beribu tapi ada seorang je yang memahami,,sekarang ni family je la yang paling terdekat tupun bukan seratus peratus nak cerita kat family kan...aku buntu,ada kawan tak memahami aku,elehhh pasal BBQ abis kecoh huru hara..bukan aku rancang,padahal sesama rancang,bnda ni dri awal bulan 3 bincg,tupun ada yg tk fhm2,skrg ni dh dkt tarikhnya,memasing wat tak tahu je,nsib bkan aku yg kumpul duit...cuma aku tersentap dengan budak budak laki lah,dorang bole kata aku ni tak paham ke dorang belum gaji,,aku dah cakap,,tkpela tggu gaji la..tupun dorang kata aku ni dah nmpak perubahan yang ketara,contoh,,cpt sentap,,,deyyyy!!!! aku cakap laaa,tkpe la tggu dorang gaji la,,ada duit dulu baru jalan,,dorang kata aku tak faham dorang,,hmm aku sedih..ak je ke nk kne faham? dorang? ada nk faham aku?...tak sanggup nak cerita...sedih yang teramat sangattt

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum =)
dah bace entri ? jom la komen sikit !~