Blogger si comel my name 'Neirin Effifa' saya bersyukur hidup di dunia ini,kisah saya biarlah hanya saya yang tahu,tak mahu libatkan yang lain.tak minta disuka dan dibenci'

CHURPCHURP

Monday, January 20, 2014

assalammualaikum....dah lama tak dengar khabar saya kan????



selamani saya menyepi kat gua...hekhekhek takde lahhh,,,, saya ada cuma sengaja tanak muncul... dah bertambah umur dah saya,,,ALhamdulillah umur dah 18... belum khawin lagi...hehehek..lama lagi la..nak belajar dulu...sekarang ni pun busy..kalau ada jodoh insyaALLAH...tapi ada ke nak saya,, insyaALLAH ..SEMUA tu ALLAH dah tentukan,,.. setakat ni yang ada pun keliling tau! tapi kawan2 la...huhu jangan pikir bukan2...banyak kisah menarik nak saya kongsikan sama ada pahit,manis,masin,tawar semua nya complete kahkahkah!!  lain kali la..belum ada masa lagi...

1 comment:

Assalammualaikum =)
dah bace entri ? jom la komen sikit !~